בקרוב בבתי הקולנוע: "פרומתיאוס"

קולנוע
שרליז ת'רון ופטריק ווילסון מככבים בסרט החדש של הבימאי רידלי סקוט ("גלדיאטור", "הנוסע השמיני (1979)"), "פרומתיאוס" ואנחנו יצאנו לבדוק אם הסרט שווה, או שלא.

בקרוב בבתי הקולנוע: "פרומתיאוס"
בקרוב בבתי הקולנוע: "פרומתיאוס"

צוות של חוקרים יוצאים לחקור את היקום, שם הם נאלצים להתמודד עם קשיים שמותחים את הגבולות הפיזיות והמנטליות. המסע מוביל אותם לעולם נטוש ומרוחק, שם הם מוצאים את התשובה לאחת השאלות המסקרנות של המין האנושי.

הסרט "פרומתיאוס" קיבל עליו את ז'אנרים: דרמה, מדע בדיוני, פעולה ואפילו אימה שממבט ראשון על כרזת הסרט לא ברור למה, אבל לאחר צפייה בטריילר כאשר חברת ההפקה יצרה שילוב של סרט עכשווי יחד עם אפקטים של סאונד שמחזירים אותנו מעט אל שנות ה-80 המאוחרות, שם היו בעצם המון סרטים של זומבים ואחרים שנהגו להפחיד אותנו. ללא ספק לא ממולץ לבעלי לב חלש.



"פרומתיאוס" יעלה יוקרן בבתי הקולנוע השונים ברחבי ישראל בבכורה שבתאריך יום חמישי 14 ביוני 2012. אז שווה או לא?, להתחשב בעובדה שמדובר ברידלי סקוט הבימאי המצליח ובהיסטוריה שלו עם סרטים "מוזרים" מן הסוג הזה, ולמרות צפייה זריזה בטריילר או בתמונות, קשה לדעת עדיין, אבל אפשר להגיד שיש כאן משהו, ללא ספק סרט שונה, הפקה יחסית גדולה עם שחקנים די שווים, אנחנו החלטנו, שווה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "פרומתיאוס"
סרטים בקולנוע