בקרוב: "משחקי הכס" הגרסה הרוסית

קולנוע
הערוץ הראשון ברוסיה הציג את הטריילר הראשון לסאגה ההיסטורית, "הוויקינג", בבימויו של אנדריי קראבצ'וק ובכיכובם של דנילה קוזלובסקי ("האקדמיה לערפדים") וסבטלנה חודצ'נקובה ("וולברין").

בקרוב: "משחקי הכס" הגרסה הרוסית
בקרוב: "משחקי הכס" הגרסה הרוסית

הסרט "הוויקינג" הוא סרט אפוס היסטורי רחב יריעה אשר הפקתו נמשכה קרוב ל-9 שנים והוא סרטו השלישי של הבמאי אנדריי קראבצ'וק ומככבים בו דנילה קוזלובסקי, סבטלנה חודצ'נקובה, אנדריי סמוליאקוב, מקסים סוחאנוב, איגור פטרנקו ואלכסנדרה בורטיץ', שחקנים שלא מוכרים לצופה הישראלי, אך נחשבים לשם גדול בארץ מוצאם. הסרט כאמור מתוכנן לצאת לאקרנים ב-22 בדצמבר 2016.



הטריילר שהוצג לראשונה, חושף דמיון רב בין אופי הסרט לסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" המצליחה, אך בניגוד לסדרה, הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים מתולדות רוסיה ועל תולדות חייו של הנסיך קייב, ולדימיר הראשון שחי בשנים 960 - 1015 לספירה. הסרט מתמקד במאבק על כס השלטון בין ולדימיר לשני אחיו, לאחר מות אביהם סביאטופולק. אולג נרצח בידי אחיו הבכור יארופולק, וולדימיר ברח מחשש לחייו למלך נורווגיה, שהיה קרוב משפחתו מצד אביו. שם אסף כוחות צבא במשך 10 שנים וב-982 לספירה, שב לנובגורוד כדי לדרוש את השלטון מאחיו. כעבור מספר חודשים הביס צבאו את שרי המלחמה של יארופולוק, וולידמיר תפס את מקומו כשליט נסיכות קייב. הסרט מבוסס גם על מצבור הסיפורים "סיפורי השנים שחלפו", הידועים גם כ"הכרוניקה הרוסית הראשונה".

הוויקינג. טריילר רשמי


"הוויקינג" הוא אחד מהפרוייקטים הגדולים והיקרים ביותר בתולדות הקולנוע הרוסי כאשר ההכנות ושלבי הצילום נמשכו 8 שנים בתקציב ענק בסך 1,250,000,000 מיליארד דולרים, מאחר והיה צורך בבניית תפאורה שלמה שתשחזר את המבנים ואדריכלות רוס העתיקה, שנבנתה כמעט מאפס.

הסרט הופק בהפקת חברת "דירקציה קינו" והערוץ הראשון הרוסי, שיחדיו הפיקו בעבר גם את הסרט "אדמירל" (אף הוא בבימויו של אנדריי קראבצ'וק) ואת הסרט "ויסוצקי. תודה שאתה חי".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: "משחקי הכס" הגרסה הרוסית
סרטים בקולנוע