זה קרב ובא - "אקט של גבורה"

קולנוע
"אקט של גבורה" משלב סצינות קרב מהממות, טכנולוגיית קרב עדכנית ורגש בלתי מתפשר לסרט אקשן הרפתקני האוליטמטיבי המציג כישורים, אימונים ועקשות של גיבורי האקשן הגדולים מכולם: אריות הים האמיתיים של צבא ארה"ב.

זה קרב ובא - "אקט של גבורה"
זה קרב ובא - "אקט של גבורה"

בשנת 2007, "האחים בנדיטו",חברת ההפקה מלוס אנג'לס צילמה סרט דוקומנטרי קצר על תת-יחידה מיוחדת בתוך אריות הים. כצאצאיהם של מפעילי הסירות בעידן מלחמת ויטנאם, אחריותם העיקרית הייתה לחלץ צוותים של אריות הים מאיזורים בלתי אפשריים, שם הם מבצעים את עבודתם הרגישה והמסוכנת להפליא.

לאחר שהיוצרים הכירו לעומק את אותם חיילים, הם קיבלו מהם השראה כגדולה מאוד וראו זאת כמתנה לגברים האמיצים האלה, משהו שהם יוכלו להראות לילדיהם ובני משפחותיהם בבית בכדי להסביר להם טוב יותר מה המהשמעות של העבודה שלהם. המפקדים האחראיים של היחידה התלהבו והעניקו לפרויקט הזה, אחד מתוך רבים שניסו חברות הפקה שונות, את האישור.

קפטן דנקן סמית, חייל פעיל ביחדית אריות הים היה אחד ממפתחים העיקריים של אקט של גבורה. "היינו זקוקים ל'רכב' שיאפשר לנו לספר מי אנחנו ומי אנחנו לא, בדרך אותנטית," הוא ממשיך ואומר "הרעיון היה חייב להיות מאושר ברמה מאוד גבוהה. זהו הסרט הראשון שמתחיל כפרויקט של יחידת אריות הים המטרה הייתה לאפשר לחיצוניים לראות מי אנחנו בדגש על הבנת הלוחמים עצמם, וההקרבות היומיומיות שלהם ושל בני משפחותיהם."



על היוצרים
מייק מקוי (במאי, מפיק) צבר ניסיון נרחב כאיש מירוצים, פעלולן, מפיק, במאי ויזם טכנולוגי. הוא ביים פרסומות נחשבות עבור טויוטה, קיה, לקסוס, ב.מ.וו, נאסקר ופירלי.

סקוט וו (במאי, מפיק, עורך) בנו של ספיידרמן המקורי פרד וו, סקוט נמשך לקולנוע גיל צעיר וסיים תואר באוניברסיטת קליפורניה בסנטה ברברה ומאז עבד ללא הפסקה כפעלולן גם בסרטיהם של סטיבן ספילברג, מייקל מאן ואליבר סטון. מאז שפרש מעסקי הפעלולים הקים יחד עם שותפו, מייק מקוי, את חברתם ההפקה של הסרט האחים בנדיטו.

רוזלין סנצ'ז (הסוכנת מורלז) כיכבה על המסך הגדול לצד דוויין "דה רוק" ג'ונסון בסרט "The Game Plan", שיצא ונרשם כמספר 1 בקופות בארה"ב. הפעם הראשונה שהיממה את הקהל הייתה בתור הסוכנת איזבלה מולינה בסרט שעת שיא 2, לצד כריס טאקר וג'קי צ'אן. על הופעה זו היא זכתה במועמדות לפרס ALMA , לשחקנית משנה הטובה ביותר.

קישורים רלוונטים:
"אקט של גבורה" ב"סרטים":
http://sratim.co.il/view.php?id =194852
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זה קרב ובא - "אקט של גבורה"
סרטים בקולנוע