ריאן הנסן חוזר כדיק קזבלנקס

קולנוע
אז לאחר שנאספו מיליוני הדולרים לתקציב הפקת הסרט "ורוניקה מארס", בקרוב הפקת הסרט תצא לפעול ובנסוף יוצר הסדרה רוב תומאס אישר את השתתפותם של שחקנים קריסטן ריטר וריאן הנסן אשר סגרו את הרשימה.

ריאן הנסן חוזר כדיק קזבלנקס
ריאן הנסן חוזר כדיק קזבלנקס

לפני שהיא הייתה "הביץ' מדירה 23" והחברה של ג'סי פינקמן בסדרת הדרמה המצליחה "שובר שורות", קריסטן ריטר גילמה את תפקידה של ג'יה גודמן בעונה השנייה של "ורוניקה מארס". דמותה של ג'יה שהייתה מסוגננת וקצת שובבה שבהחלט הוסיפה צבעה לעונה השנייה. גם השחקן ריאן הנסן המוכר כדיק קזבלנקס רודף הנשים לוהק לסרט "ורוניקה מארס" בדמותו המבדרת.

לאלו הצפו בסדרה "ורוניקה מארס", בטוח יזכרו את דמותו המשעשעת של דיק קזבלנקס אשר היה חברו הטוב של לוגן העשיר. לדיק היו הרבה אוייבים, העיקריים ביניהם היו; ורוניקה מארס (קריסטן בל) והומואים. בניגוד לכך, דיק אהב בנות (ובייחוד כשהן במיטתו), אלכוהול, משחקי וידאו וכמובן לצחוק על חשבונם של אחרים.

וזאת נראה בקטע הוידאו הבא כאשר הנסן החליט להכין קטע וידאו אשר בו הוא מספר את שעל ליבו באופן רגשי, עד ש... הוא מתחיל לרקוד באופן בלתי צפוי ומשעשע שמזכיר לנו איך דיק יודע לבלות.



לאחר שסיים את השתתפותו בעונה השנייה של "ורוניקה מארס", ריאן הנסן כיכב בסדרה הקומית "אנשי המסיבות", ובסדרה "יותר מרק חברים". כמו כן, קריסטן ריטר וריאן הנסן יככבו לצידם של קריסטן בל, אנריקו קולנטוני, ג'ייסון דוורינג ושחקנים נוספים אשר יככבו בתפקידים משניים. הסרט צפוי להתחיל את צילומיו בימים הקרובים.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ריאן הנסן חוזר כדיק קזבלנקס
סרטים בקולנוע