נמצאה הפייה של סינדרלה

קולנוע
לאחרונה וולט דיסני החלו בליהוק אחר שחקנים מוכשרים לסרטם החדש "סינדרה", ולאחרונה הם ליהקו את הלנה בונהם קרטר לתפקיד הפייה, הסנדקית של סינדרלה.

נמצאה הפייה של סינדרלה
נמצאה הפייה של סינדרלה

כפי ששמתם לב (או שעדיין לא?), לאחרונה וולט דיסני יצאו בהודעה כי יפיקו גרסת לייב אקשן (שילוב של אנימציה ושחקנים אמיתיים) לסרט "סינדרלה" שאותו יביים קנת בראנה ("תור"), בעוד שלתפקיד הראשי כסינדרלה לוהקה לאחרונה לילי ג'יימס ("אחוזת דאונטון"). את אימה החורגת והמרשעת תגלם השחקנית קייט בלאנשט ("הסיפור המופלא של בנג'מין באטן") ובתפקיד נסיך החלומות יגלם לא אחר מאשר ריצ'ארד מדן אשר כיכב בסדרת הפנטזיה המצליחה "משחקי הכס" בדמותו של רוב סטארק, בנו בכורו של נד סטארק. וכעת, על-פי הדיווחים החדשים הלנה בונהם קרטר תגלם את הפייה שתעזור לסינדרלה.

כן כן, עוד סיפור סינדרלה מגיע אלינו, אבל לפחות עם שחקנים שווים, בטח ובטח כשמדובר בשחקנית הלנה בונהם קרטר אשר ידועה בשל כיכובה בסרטי הפנטזיה המוצלחים של בן זוגה לחיים טים ברטון; "סיפורי דגים", "צ'רלי בממלכת השוקולד", "סוויני טוד: הספר השטן מרחוב פליט" ו-"אליס בארץ הפלאות". ואין לשכוח גם את תפקידה בסדרת הסרטים הכה מצליחה "הארי פוטר" בו כיכבה בדמותה של בלטריקס לסטריינג - מכשפה אפלה ואוכלת המוות הנאמנה של וולדמורט. בקיצור בחרו את האדם הנכון לתפקיד הפייה, מצידנו לפחות אין טענות.

מאוד מוכשרת, בונאם לצידו של ג'וני דפ מתוך הסרט "סוויני טוד"



כזכור, הסיפור הקלאסי של "סינדרלה" גולל את סיפורה של נערה יפהפייה וטובת לב המושפלת על-ידי אימה ואחיותיה החורגות כאשר היא מתבקשת לנקות אחריהן. כאשר בלילה בו מתרחש הנשף שעורך הנסיך יפה התואר, הפייה הסנדקית של סינדרלה נגלת אליה ומעניקה לה משאלה שבעצם מאפשרת לה ללכת אל הנשף הגדול. שם היא פוגשת בנסיך שאותו היא כובשת ביופיה השובה, אך כאשר הכישוף מסתיים בחצות, היא נאלצת לברוח בחזרה אל ביתה לפני שאימה ואחיותיה החורגות ישימו לב.

כמו כן, רק בחודש שעבר הכוכבת ההוליוודית ממוצאה היהודי כיכבה על המסך הגדול בסרטו של מייק ניואל "תקוות גדולות" המבוסס על רב המכר של צ'ארלס דיקנס באותו השם. הסרט אומנם לא זכה להצלחה גדולה בדומה לסרטים הקודמים בהם כיכבה בבונאם, אך את תפקידה בסרט היא עשתה בשנינות רבה, שזה בדיוק מה שהתפקיד הצריך ממנה.

בקרוב מאוד תוכלו לראות אותה על המסכים הגדולים בסרטם החדש של דיסני "הפרש הבודד" בו בונאם תגלם את דמותה של רד הרינגטון ואף תככב בפעם המי יודע כמה לצידו של ג'וני דפ' השחקן המהולל שלאחרונה חגג 50 (תתפלאו אבל כן). העלילה כאמור עוקבת אחר שריף צעיר הנסחף אל מותו, אלא שאז טונטו (ג'וני דפ) האינדיאני מטפל בו עד להחלמתו המלאה. בנתיים צפו בטריילר;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נמצאה הפייה של סינדרלה
סרטים בקולנוע