חאליסי רותחת: הסוף לעירום במשחקי הכס?

רכילות
כוכבת סדרת המופת "משחקי הכס", אמיליה קלארק, אומנם כבר לא מתרגשת מעירום, אך מעדיפה את הסקס יותר נעים "סצינות הסקס צריכות להיות יותר עדינות".

חאליסי רותחת: הסוף לעירום במשחקי הכס?
חאליסי רותחת: הסוף לעירום במשחקי הכס?

אין ספק ש"אם כל הדרקונים" היא חלומו הרטוב של כל כל צופה אדוק, כוכבת "משחקי הכס" המגלמת את חאליסי, שהרבתה לחשוף את גופה היפהפה בסצנות סקס נועזות, הפכה לנושא שיחה חם ברשת בעקבות אותן סצנות הסקס שהיו נועזות, קשוחות ולפעמים גם קשות לצפייה (לנשים שבנינו), מה שבעצם הוביל את קלארק לדבר על הנושא בכנות.

במהלך העונה הראשונה של "משחקי הכס", תועדו על המרקע סצנות סקס אכזריות וכאלה שזכו לתשומת לב רבה בליווי ביקורות לא נעימות. הייתה גם סצנה קשה במיוחד בו נצפתה אמיליה קלארק, כחאליסי, בסצינת סקס קשה עם לא אחר מ... חאל דרוגו, בגילומו הנהדר של ג'ייסון מומואה ("קונאן") הברברי. זה היה רגע קשה עבור קלארק, שלמעשה הודתה כי לא אהבה את סצינת הסקס הקשוחה, אף הוסיפה "סצינות הסקס צריכות להיות יותר עדינות", סיפרה קלארק, שלא מתחרטת על השתתפותה בשלל סצינות הסקס, אך מנגד המשיכה ואמרה, "אני בריטית, כך שאני נרתעת מסוג הדברים הללו, אני לא יכולה לסבול את זה".


(הבכי של האחרי או לפני?. צילום: מתוך "משחקי הכס")

כזכור, אמיליה קלארק ויתרה על התפקיד הלוהט ב"חמישים גוונים של אפור", וגם בתחילת השנה חשפה בראיון שהיא רוצה הכרה בזכות כישורי המשחק ולא כשחקנית אשר מתערטלת בכל תפקיד שניתן לה. וזה מה שהיה לה להוסיף, "אני לא רוצה להשתתף בסצינות עירום שיפגעו בי, תמיד חשבתי שההצעה הרבה יותר מגרה מאשר המעשה עצמו", והוסיפה, "רוב סצנות הסקס שאתם רואים בסרטים או בטלוויזיה הן מיותרות ובדרך במטרה למשוך קהל", סיכמה קלארק.

גורל העונה השישית של "משחקי הכס" טרם ידוע, וכך גם סצינות העירום וקיום יחסי מין נוספות מבית הבלונדינית השופעת. למרות רצונה הטוב של קלארק שיכירו בה כשחקנית בעל כישורי משחק טובים (שאין ספק שיש לה את זה), תמיד יזכרו אותה בשל סצינות הסקס המרובות בהן השתתפה, שבהחלט הטביעו את חותמם על המסך הקטן. אנחנו לפחות, לא נתפלא אם היא תשוב למרקע או למסך הגדול בעירום נוסף, כזה שהיה יותר עדין וכשר לצפייה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חאליסי רותחת: הסוף לעירום במשחקי הכס?
סרטים בקולנוע