בקרוב על המרקע: Yes London נוחתת ב-VOD

טלוויזיה
תזכרו את התאריך. ב-27 בינואר חברת שירותי הלווין YES תשיק את Yes London בשירותי ה-VOD, עם מיטב הסדרות הבריטיות המדוברות בעולם, כגון "מלחמה ושלום" בכיכובה של לילי ג'יימס, "ד"ר ת'ורן" של יוצר אחוזת דאונטון ועוד רבות אחרות. היכנסו וגלו.

בקרוב על המרקע: Yes London נוחתת ב-VOD
בקרוב על המרקע: Yes London נוחתת ב-VOD

כנאמר לעיל, לקראת סוף חודש ינואר, חברת Yes תשיק את השירות Yes London החדש, ללא תוספת תשלום והינו מיועד לקהל החובב דרמות וקומדיות בריטיות איכותיות מהמצליחות והמדוברות בעולם לשנת 2016. מלבד העובדה שהתוכן החדש יגיע ישירות לשירותי ה-VOD, כל הסדרות ישודרו גם בערוצי הסדרות של Yes במהלך השנה.

להלן הסדרות שבקרוב יגיע ל-VOD של Yes;

"מלחמה ושלום" - הפקת הדגל של ה-BBC לשנה הנוכחית. מדובר בעיבוד מושקע לספר הקלאסי של טולסטוי. מיני סדרה בת 8 הפרקים אשר מתרחשת על רקע פלישה צרפתית לרוסיה הצארית. העלילה תפרוש בפנינו את סיפורן האישי של חמש משפחות רוסיות בניצוחה של לילי ג'יימס ("סינדרלה") ולצידה יככבו ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפלה"), זוכה האוסקר ג'ים ברודבאנט ("אייריס" "מולאן רוז")ועוד. מדובר באחת הסדרות השאפתניות והמצופות ביותר של ה-BBC, שכעת עומדת כיצירת הדגל של הערוץ השנה ובראש סדרות החורף של הרשת. כמו גם הסדרה פתחה את השנה עם 6.3 מיליון צופים לפרק הפתיחה! 27.1 אצלכם ב-VOD, תכינו את השלטים.

אצל הרשת המתחרה, ITV, מצאו את סדרת הדגל שלהם לשנת 2016 - "דוקטור ת'ורן", מיני סדרה מושקעת, שהיא גם הפרויקט הראשון של ג'וליאן פלואוס, יוצר "אחוזת דאונטון". עלילת הסדרה מתרחשת בתקופה הויקטוריאנית, בה מעמדות וכסף שיחקו תפקיד עיקרי. אליסון ברי ("קומיוניטי" , "מד-מן"), איאן מקשיין ("דדווד", "ריי דונובן"), ורבקה פרונט ("דוקטור הו") אשר יצטרפו לטום הולנדר ("שומר הלילה"), המגלם רופא שמגדל את אחייניתו הנאה, ומוצא את עצמו במרכזו של מאמץ להפריד בינה לבין אהובה, גבר צעיר מהמעמד הגבוה שמערכת היחסים שלו איתה עלולה לרושש את משפחתו.

אחד ממפיקי הסדרה, הארווי ויינסטין, סיפר: "זוהי סדרת הטלויזיה הראשונה של פלואוס אחרי "אחוזת דאונטון", היא בעלת תסריט כה שנון, מבריק ומרתק שאני בטוח שתצליח לשמש תחליף ראוי ומהנה עבור מעריציה הרבים של "אחוזת דאונטון". הסדרה כאמור תעלה בחודשים הקרובים במקביל לשידור בממלכה המאוחדת.

ב-BBC ממשיכים לעשות היסטוריה עם הדרמות הקומיות, והפעם מדובר במיני סדרה - "בן לוקח בת", כאשר הם מציבים בתפקיד הראשי את רבקה רות', שחקנית טרנסג'נדרית לראשונה בתפקיד ראשי. רות' מגלמת את ג'ודי, רווקה בת 40 אשר שובה את עינו וליבו של ליאו ("הארי האפל") בן ה-26, שאינו מודע לכך שנולדה כגבר. הסדרה זכתה להצלחה רבה והשוואות מחמיאות ל"גווין וסטייסי" הגאונית והמיתולוגית, ולאור נתוני הצפייה והביקורות המהללות, אף חודשה לעונה שניה.


(מישהו אמר "הנערה הדנית"? רבקה רות' לצד אדי רדמיין)

לחובבי הדרמות הקלאסיות המצפים לטוויסט בעלילה, זוהי הסדרה שתשבה את ליבכם "עלילות דיקנס", דרמה מבית BBC המתרחשת באנגליה הוויקטוריאנית ובה מגוון הדמויות מספרי צ'ארלס דיקנס, שחולקות את אותו היקום. דמויות כגון; דיוויד קופרפילד, אוליבר טוויסט, פייגין, נל הקטנה ואבניזר סקרוג' אשר נפגשות ומתקשרות אחת עם השנייה באנגליה של המאה ה-19. עם צוות צוות שחקנים נפלא הכולל את קרוליין קוונטין, פולין קולינס, אומיד ג'אלילי ואדריאן רולינס, הסדרה נהנית להפגיש דמויות מספרים שונים ובין היתר לזרוק אזכורים שישמחו את מעריציו של דיקנס וכמובן להציב תעלומה ששובה את דמיונו של הקהל.

סטיבן מוס אשר התראיין ל-"The Guardian", אמר על הסדרה: "חדה וחכמה, מאש-אפ של ה-BBC לספרים הקלאסיים המותירה אותנו עם דמויות נוגעות ללב".

"דוקטור פוסטר", דרמה בריטית חדשה בת 5 פרקים מנפלאות רשת ה-BBC, שעיתונאי בריטניה כבר סימנו כזוכת הבאפט"א הבאה. הסדרה, בכיכובה של ההבטחה הגדולה של הטלוויזיה הבריטית, סוראן ג'ונס, מגוללת את סיפורה של רופאה כפרית המגלה כי בעלה בוגד בה ונכנסת לסחרור המביא אותה אל הקצה. הצלחתה הביקורתית של הסדרה, פרי עטו של המחזאי והתסריטאי זוכה פרס אוליבייה, מייק ברטלט, בנוסף לנתוני הצפייה המצוינים, הובילו לחידושה המהיר לעונה שניה. המבקרים הרעיפו שבחים במיוחד על פרק סיום הסדרה, כאשר ב-"The Guardian" מכנים את סוראן ג'ונס "מצויינת" בעודם מקווים לפגוש את צוות הסדרה "בפרסי הבאפט"א כזוכים", "הטלגרף" קרא לג'ונס "מצוינת עד לסופה.. פרק הסיום מפוצץ" ו"באינדיפנדט" ; אמרו "אל תתנו לשם חסר ההשראה להרתיע אתכם, זו דרמה כתובה היטב ומרתקת יותר בסגנון מותחני קולנוע כמו 'נעלמת' (Gone Girl) מאשר סדרת טלוויזיה חביבה".

גם רשת Sky לא נחים לרגע ומגייסים את סופר ספרי המתח רבי המכר הרלן קובן היהודי-אמריקאי, עבור "החמישייה", סדרה מקורית ראשונה של קובן (שלא עברה עיבוד לאחד מספריו), מותחן מרתק ומרגש, בעלת כל המאפיינים מיצירותיו של קובן הידוע בכתיבתו הממכרת והמלאה בטוויסטים עלילתיים. קובן יצר סיפור על חבורת ילדים אשר מתאחדים לאחר תקרית נוראה שחוו בעברם - היעלמותו של ג'סי, אחיו הקטן של אחד מחבריהם אשר נעלם לאחר שנהגו בו בבריונות. וכעת 20 שנה לאחר מכן, כשאחד מהם, בתפקידו כבלש במשטרה מגלה שה-DNA של ג'סי נמצא בזירת רצח והוא חי ונמצא שם בחוץ, החבורה נאלצת לחיות מחדש את עברם הטראומטי בדרכם אל הלא נודע. "החמישייה" כאמור תעלה בחודשים הקרובים במקביל לשידור בממלכה המאוחדת.

רשת ITV ממשיכים להפתיע עם עוד מיני סדרה חדשה בשם "הסוד", בבימויו של ניק מרפי ("ההתעוררות" ) ובכיכובו של ג'יימס נסביט ("הנעדר", "רגליים קרות"), אשר מבוססת על סיפור מזעזע ואמיתי של רופא השיניים קולין האוול והמורה הייזל ביוקאנן, שהתאהבו וניהלו רומן סוער אשר הגיע לשיאו כאשר זממו יחד לרצוח את בני זוגם. הסדרה מגוללת את סיפורו של האוול לאחר הרצח, ואיך הסוד שנאלץ להסתיר השתלט על חייו והוציא אותם מכלל שליטה. גם מיני סדרה זו תעלה בחודשים הקרובים במקביל לשידור בממלכה המאוחדת.

לסדרות איכות אלו ורבות אחרות יצטרפו גם עונות חדשות של "הנעדר" - דרמת מתח, שבה כיכב בעונה הראשונה ג'יימס נסביט וחוזרת לעונה חדשה בשם "הנעדרת" עם צוות שחקנים חדש ומגוון, וסיפור מקורי על נערה הנחטפת ממגרש משחקים. בנוסף, תשודר עונה שניה גם לדרמה הבריטית "עמק האושר" זוכת פרס הבאפט"א לדרמה הטובה ביותר של אשתקד, אשר תמשיך עם הכותבת הראשית סאלי וויינרייט, זוכת פרס הבאפט"א לתסריטאית הטובה ביותר. ג'יליאן אנדרסון וג'יימי דורנן ("חמישים גוונים של אפור"), יחד עם ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה") חוזרים למפגש נוסף ואחרון בעונה שלישית של דרמת המתח המצמררת "The Fall".

לכל אלו יצטרפו גם ב-Yes London כל עונות סדרת הדרמה אמריקאית-בריטית "הסודות של דה וינצ'י", המיני סדרה זוכת גלובוס הזהב ועטורת השבחים בכיכובו של דמיאן לואיס "וולף הול", דרמת המתח "רצח בדם קר", העונה החדשה של "לות'ר", "מראה שחורה", "שרלוק", "בבילון", "קפיטל", "מתחת לפני השטח" ועוד.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב על המרקע: Yes London נוחתת ב-VOD
סרטים בקולנוע